BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

I went to Cannes for a week


Quelques photos de mon voyage en France, je suis allée à Cannes avec ma mère pour quelques jours. Seulement pour profiter du temps avec ma mère et se relaxer et rien faire sur la plage. Nous n'avons rien fait en particulier, juste rester ensemble et c'était vraiment bien. ♥ Tu me manques ♥

Some pictures about my trip in France, I went to Cannes with my Mum for few days. Only for enjoying day with my mum and just relax and chill on the beach. We did nothing in particular, just be together and was very great ♥ Miss you already ♥





Tshirt : ASOS
 Jacket : Offbrand
Short : Lizlisa
Accessories : Paris Kids


Aussi, ma sœur à teint mes cheveux en blond / gris pour l'été ♥

Also yes, my sister dye my hair blond grey for the summer ♥





Nous avions une grande piscine mais personne à l'intérieur alors .... ♥

We had a big pool but never nobody on inside so ... ♥


Outfit : Calzedonia 









Outfit : 

Dress : Lizlisa
Bag : Lizlisa

Ma licorne est plus pratique en piscine qu'en mer.

My unicorn is better in pool than the sea ><






Outfit : Calzedonia 


Jour sans maquillage ♥

Day without makeup ♥





Outfit 

Tshirt : ZARA
Short : ZARA
Bag : Lizlisa
Accessories : Paris Kids 








SEE YOU ON NEXT POST 

I went to Cannes for a week I went to Cannes for a week Reviewed by Yurie on 13:53 Rating: 5

Aucun commentaire :